Translate

lunes, 2 de marzo de 2015

Beskraj :) Infinito :)

Caoooos! Ne znam zašto sam ovo nazvala beskraj,ali ajde da budem malo originalna. :P Moja današnja šminka je za neke možda malo čudna (i meni je bila u početku). Kada sam počela da šminkam nikako nisam mogla da ubacim ovakav tip šminke. Zašto??? :O 
Zato što kada sam prvi put (pre tačno tri godine) pokušala ovako da se našminkam,to iskreno nije izgledalo ovako. Onda sam se razočarala i više nisam pokušala ovako da se našminkam, sve do danas. :) Danas sam konačno uspela da pravilno izvučem ajlajnerom ovu liniju ispod oka i mnogo sam srećna zbog toga! :)
Oči sam našminkala koristeći već poznate senke,tamno braon,krem i malo crne. Ajlajnerom sam na gornjem kapku izvukla liniju,zatim ajlajnerom sam takođe izvukla liniju ispod (kao što vidite). A da!! Zaboravila sam,za lice sam koristila M.A.C puder i M.A.C korektor. :) Na usne sam stavila M.A.C karmin (roze boje). Zatim sam šminku upotpunila belom olovkom. I u principu to je to,cela muka.  Uživajte. :) 
 







No hay comentarios:

Publicar un comentario